Kalliola – Uusi sivu

Yhteiskunnallista työtä tekevä Kalliola juhlisti sadatta toimintavuottaan Uusi sivu -kampanjalla. Tekir toimi kampanjan rakentamisessa Kalliolan kokonaisvaltaisena kumppanina.

Vastasi kampanjakasvojen kontaktoinnista, kuvaamisesta ja haastatteluista

Suunnitteli ja toteutti sisältöjä eri kanaviin

Vastasi sosiaalisen median mainoskampanjoista

Tuki kampanjan mediaviestinnässä

Yhteistyö sujui mainiosti: heti alkoi tapahtua, aikatauluissa pysyttiin ja mikä parasta – porukka oli tässä sydämellä mukana ja se näkyi meille päin.

Terhi Leiniö, Kalliolan viestintäpäällikkö

Koska aina on mahdollista kääntää #UusiSivu

Yhteiskunnallista työtä tekevä Kalliola halusi juhlistaa 100-vuotisjuhlavuottaan muistuttamalla, että kuka tahansa voi kääntää uuden sivun. Juhlavuoden kunniaksi lanseerattiin koruseppä Anu Ekin suunnittelema Uusi sivu -korusarja, jonka tuotot käytetään Kalliolan toiminnan tukemiseen.

Tekir oli mukana kampanjan rakentamisessa kokonaisvaltaisena viestinnän kumppanina.

– Tunsin Tekirin kädenjäljen ja ihmisiä jo ennestään aiemman työpaikkani kautta. Kun tajusin, että tarvitsemme tähän kampanjaan ulkopuolista apua ja tukea, Tekir oli aiemman historian vuoksi looginen ja helppo valinta. Yhteistyö sujui mainiosti: heti alkoi tapahtua, aikatauluissa pysyttiin ja mikä parasta – porukka oli tässä sydämellä mukana ja se näkyi meille päin, sanoo Kalliolan viestintäpäällikkö Terhi Leiniö.

Kampanja käynnistyi itsenäisyyspäivänä, jolloin linnanjuhlissa nähtiin yksilölliset Uusi sivu -korut ministeri Krista Kiurun yllä. Samalla julkaistiin uusisivu.fi -kampanjasivusto, jossa Kiurun lisäksi 17 kampanjakasvoa jakavat omat tarinansa hetkistä, jolloin he käänsivät elämässään tavalla tai toisella uuden sivun. Omat tarinansa jakoivat mm. kansanedustajat Jaana Pelkonen ja Bella Forsgrén, vuorineuvos Reijo Karhinen, yrittäjä Helene Auramo, kirkkoherra Kari Kanala, näyttelijä ja tuottaja Minna Haapkylä, Finlaysonin toimitusjohtaja Jukka Kurttila sekä Sirpa Selänne. Mukana oli lisäksi Kalliolan omia työntekijöitä.

Kampanjan tavoitteena oli lisätä tietoisuutta Kalliolan toiminnasta sekä potentiaalisten asiakkaiden että vapaaehtoisten ja työntekijöiden keskuudessa.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

initial image

Suvi Salminen

Viestinnän suunnittelija
+358 50 414 5990 suvi@tekir.fi