Lataa maksuton opas: Nämä 3 toimenpidettä parantavat organisaation kriisinkestävyyttä
Varautuminen on tehokas vakuutus mainekriisin varalle. Kokosimme kolme toimenpidettä, jotka parantavat kriisinkestävyyttä....
09 joulukuu, 2020Mainekriisi on organisaatiolle usein ainutkertainen tapahtuma. Ennakointi ja riskien tunnistaminen auttaa, mutta paraskin kriisiviestintäsuunnitelma on lopulta juuri niin hyvä kuin sen toteuttajat. Mainekriisin puhjetessa ensimmäiset hetket ovat kaikkein tärkeimmät. Usein organisaatio joutuu viestimään tilanteessa, jossa sillä ei ole kaikkia faktoja tiedossa. Silti on kriittisen tärkeätä, että viesti pysyy johdonmukaisena tilannekuvan tarkentuessa: tarina ei saa muuttua. Pahimmillaan mainekriisi voi uhata koko organisaation olemassaoloa.
Kriisinumeromme päivystää 24/7 +358 10 666 1188
Meillä on vuosien kokemus erilaisten organisaatioiden ylimmän johdon ja viestinnän organisaatioiden tukemisesta mainekriiseissä ja varautumisessa. Tunnemme mistä ja miten erilaiset kriisit syntyvät ja miten niihin on mahdollista vaikuttaa.
Autamme asiakkaitamme kartoittamaan toiminnassaan piileviä riskejä ja varautumaan mahdollisiin maineuhkiin. Ennaltaehkäisemme ja minimoimme kriisien aiheuttamia mainevahinkoja ja parannamme organisaatioiden viestinnällisiä toimintavalmiuksia. Kriisin keskellä toimimme ylimmän johdon ja viestinnän asiantuntijoiden neuvonantajana, sparraajana sekä tarvittaessa viestinnän toteuttajana – kyseenalaistamme, haastamme ja kannustamme. Luomme viestit ja valmennamme puhehenkilöt kohtaamaan tärkeimmät sidosryhmät.
Kriisin jälkeen selvitämme siihen johtaneet syyt, sen jättämän mainevaurion vakavuuden ja laadimme ja toteutamme suunnitelman maineen ja viestintävalmiuksien parantamiseksi.
Issues Management -maineriskikartoitus
Kriisiviestintäsuunnitelmat
Mediavalmennukset
Kriisiviestinnän päivystys 24/7 ja viestinnän jatkuva konsultointi
Auditoinnit
Kriisisimulaatiot
+358 44 292 1803 mikko@tekir.fi
+358 40 589 2228 harri@tekir.fi
+358 50 590 3675 tuukka@tekir.fi
Varautuminen on tehokas vakuutus mainekriisin varalle. Kokosimme kolme toimenpidettä, jotka parantavat kriisinkestävyyttä....
09 joulukuu, 2020Kriisitilanteessa tietoa pitäisi jakaa mahdollisimman paljon, mahdollisimman avoimesti. Viesti on uskottava, vain jos se on johdonmukainen. Suomen koronaviestinnässä näin ei......
14 lokakuu, 2020Korona-aikana oikeiden valintojen tekeminen on epävarmuuden myöntämistä ja varmuuden tunnistamista. Siksi ajattelu ja uudelleen ajattelu kannattavat juuri nyt. Ja ajatteluun......
10 elokuu, 2020