Media

Mediat toimivat aiempaa vähemmin resurssein, minkä vuoksi perinteisten juttuvinkkien aika on ohi. Kiinnostuksen herättämiseksi on tehtävää aiempaa huolellisempaa työtä, ja löydettävä mediassa toimivat ja journalistiset vaatimukset täyttävät näkökulmat ja sisällöt. Tarkastelemme asiakkaamme toimintaa toimittajan silmin.

Näin saat toimitukset kiinnostumaan juttuaiheestasi
Lataa maksuton opas

Itse on tyypillisesti vaikeaa tunnistaa, mikä omassa toiminnassa on kiinnostavaa sisältöä ja miten siitä saa uutisen. Neuvomme, miten tuoda vaikeat asiat median käsiteltäväksi ja miten muodostaa toimittajia kiinnostavia tarinoita. Meiltä saat apua ja ajatuksia kaikkiin mediatyön tarpeisiin.

Tarkastelemme asiakkaamme toimintaa toimittajan silmin

Ketä lähestyä? Millä kärjellä? Miten valmistautua? Me hälvennämme ennakkoluuloja mediaa kohtaan. Tuomme sen toimintatapoja ja kannaltanne tärkeimpiä medioita ja mediavaikuttajia tutuiksi, jotta onnistuminen tiedotusvälineiden kanssa olisi helpompaa.

Saat meiltä apua muun muassa

plus-icon

Mediaoperaatiot ja juttukärjet

plus-icon

Toimittajatapaamiset,
mediavaikuttajatapaamiset

plus-icon

Mediasuunnitelma ja vuosikello

plus-icon

Taustoitus toimittajille (mm. one pager- ja white paper -dokumenttien laadinta)

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Lue lisää ajatuksiamme mediatyöstä

  • Hyvän haastatteluvastauksen perusta on yksinkertainen: vastaa siihen, mitä kysytään. Kerro siitä mistä tiedät, anna asiantuntemuksesi näkyä, ole inhimillinen ja lämmin.......

  • Ihannemaailmassa median tuottamissa jutuissa ääneen pääsisivät tasavertaisesti kaikki sukupuolet – niin asiantuntijoina kuin tiettyä asiaa tuntevina ihmisinä. Ihannemaailma saa vielä......

  • Elämme monella tapaa sisäänpäin lämpiävää aikaa. Kun näkymätön uhka vaanii edelleen pankkiautomaatin kosketusnäytöllä tai kaupan kassan yskäisyssä, käperrymme kuukaudesta toiseen......