Finn Spring: some

Tekir toimi Finn Springin kumppanina sosiaalisen median sisältöstrategian suunnittelussa ja yhteistyö on jatkunut somekanavien ylläpidolla.

  Sosiaalisen median sisältökirja

  Someidentiteetti

  Kohderyhmät ja kanavat

Yhteistyö Tekirin kanssa on ollut alusta lähtien avointa ja helppoa. Olemme löytäneet kumppanin, jolle on ollut helppo antaa vapaat kädet niin ideoinnin kuin toteutuksenkin suhteen – ammattilaisina ja toimintaamme ulkopuolelta katsovina he ovat tuoneet somesisältöömme toimivan ja uudenlaisen ajattelutavan.

Minna Ali-Haapala, Markkinointikoordinaattori

Lähdevesistään tunnettu Finn Spring oli tehnyt sosiaalista mediaa itse Facebookiin ja Instagramiin. Tekeminen ei kuitenkaan ollut suunnitelmallista eikä kytkeytynyt yrityksen muuhun tekemiseen. Tällöin Tekir astui kehiin.

Tekirin ja Finn Springin yhteistyö alkoi sosiaalisen median sisältökäsikirjan tuottamisesta, jota seurasi Voimajuoma-tuoteperheen menestyksekäs lanseeraus. Tekirin suunnitelmallinen työ sosiaalisessa mediassa on jatkunut Finn Springin sosiaalisen median vastaavana päivittäjänä.

Tekir auttoi Finn Springiä löytämään someidentiteettinsä

Tekir aloitti Finn Springin kanssa yhteistyön alkuvuodesta 2016. Ensimmäisissä tapaamisissa lähtien oli selvää, että yrityksen kuluttajapuolen somepresenssi vaati lisää yrityksen näköistä sisältöä, kanavakohtaista suunnittelua ja uusia ideoita.

Yhteistyö alkoi kampanjasta Voimajuomien ympärillä, joka piti sisällään uuden tuoteperheen lanseerauksen sosiaalisessa mediassa, somekampanjoinnin, mainonnan, kuluttajakisat ja täydellisen ylläpidon. Tekir tuotti kampanjan kaiken sisällön ideoinnista lähtien.

Kampanjan jälkeen Tekir laati Finn Springille sosiaalisen median käsikirjan, joka piti sisällään kohderyhmät, kanavat, puhuttelutavat, resurssit sekä runsaasti käytännön esimerkkejä. Tämän oppaan pohjalta Finn Spring valitsi Tekirin myös ylläpitämään Facebook-sivustoaan vuodeksi 2016.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme