Yhdistämme brändit ajankohtaisiin ilmiöihin, kulttuuriin ja uusiin kohderyhmiin. PR:n tavoitteena on kasvattaa myyntiä, syventää kuluttajien sitoutumista tuotteisiin ja palveluihin, löytää uusia kohderyhmiä ja vahvistaa markkinaosuutta jo tunnistetuista kohderyhmissä. Intohimomme on tavoitteellinen ja syvä ymmärrys siitä, miten tuoda brändit elävästi osaksi kuluttajien arkea ja mielikuvastoa.
PR kattaa monipuolisen valikoiman toimenpiteitä, kuten innovatiivisten ansaitun median strategioiden käyttö, uusien medioiden hyödyntäminen, PR-kampanjoiden ja luovan suunnittelun toteuttaminen, brändi- ja vaikuttajayhteistöiden suunnittelu ja monipuoliset tapahtumat. Tavoitteenamme on luoda kokemuksia, jotka eivät ainoastaan herätä kiinnostusta, vaan myös vahvistavat brändin sidettä ihmiseen ja kuluttajaryhmiin.
PR-kampanjamme eivät pelkästään markkinoi tuotteita, vaan ne rakentavat tarinaa ja luovat merkityksellisiä yhteyksiä kuluttajien ja brändien välille. Vaikuttaja- ja brändiyhteistyöt ovat keskeisiä välineitä brändien lähentämiseksi kohdeyleisöihin ja uusien markkinoiden avaamiseksi.
Strategia
Markkinointistrategiat
Lanseeraukset
PR & media
Maineenhallinta
Kaupalliset strategiat
Brändielämykset
Tapahtumat
Brändikokemukset
Mediatilaisuudet
Tuotelahjat
Kampanjat ja PR
Kaupallistaminen
Luova konseptisuunnittelu
Tuotannot
Vaikuttajakampanjat
Mediasuhteet
Sosiaalinen media
Miten olemme muuttaneet ajatukset teoiksi? Lue alta olevien linkkien takaa lisää referensseistämme.