Ammattiliitto Pro: Monipuolista markkinointiviestinnän tukea

Tekir on toiminut Ammattiliitto Pron kumppanina laajasti erilaisissa digimarkkinoinnin tarpeissa. Yhdessä rakennettu digimarkkinoinninstrategia tukee ja ohjaa työtä pitkällä tähtäimellä. Jatkuvan työn lisäksi Tekir on toiminut myös ketteränä kampanjatoteuttajana Ammattiliitto Pron jäsenhankinnalle.

Tekirin rooli:

  Laati digimarkkinoinnin strategian tavoitteet ja suunnitelmat yhteisen työpajan ja erillisen analyysin pohjalta

  Toteutti useita kampanjoita

  Vastasi mainonnasta laajasti eri kanavissa

  Vastasi visuaalisista ratkaisuista ja suunnitteli kampanjailmeitä

  Vastasi ProViikkojen tapahtumien ja videoiden tuotannosta ja striimauksesta

Työskentely Tekirin kanssa on ollut joustavaa ja onnistuimme jo hektisen kampanjatyön ohella kehittämään markkinointiviestintämme tuloksellisuutta kokonaisvaltaisesti.

Jaana Aaltonen, Ammattiliitto Pron viestintäjohtaja

Nopean ja joustavan työn taustalla vaikuttaa strategia

Ammattiliitto Pro on yksi Suomen suurimmista ammattiliitoista. Liiton tavoitteena on mm. parantaa jäsentensä kehittymis- ja työllistymismahdollisuuksia sekä parantaa asemaa työelämässä. Tässä työssä keskeistä on liiton markkinointi, jota Tekir on ollut mukana tukemassa ja toteuttamassa.

Tekirin ja Ammattiliitto Pron yhteistyö alkoi Tekirin toteuttamalla analyysillä liiton digimarkkinoinnista. Analyysin ja yhteisen työpajan perustella työstettiin digimarkkinoinnin strategia, jonka jälkeen Tekir on päässyt toteuttamaan useita jäsenhankintaan tähtääviä sosiaalisen median kampanjoita sekä erilaisten tapahtumien markkinointia liiton kanssa. Lisäksi yhteistyön aikana jäsenhankinnalle on luotu oma tunnistettava visuaalinen tyyli, joka on johdettu Pron visuaalisesta ilmeestä.

Tekir on suunnitellut, konseptoinut ja toteuttanut Pron digimarkkinointia. Operatiivinen apu on sisältänyt muun muassa livestriimejä, kampanjoiden visuaalisia ilmeitä, erilaisia sisältöjä teksteistä liikkuvaan kuvaan sekä sosiaalisen median mainontaa. Esimerkiksi syksyn jäsenhankintakampanjan mainonnalla saavutettiin yli 7 miljoonaa näyttökertaa, yli 1800 radiosoittokertaa sekä kampanjan tavoitteiden mukaisesti runsaasti uusia jäseniä.

Yhteistyön aikana työtä toteutettiin sekä jatkuvan retainer-sopimuksen puitteissa että nopeasti ja ketterästi kampanjaprojekteina. Tekir on saanut yhteistyön aikana kiitosta niin työn laadusta, ideoista, nopeudesta kuin joustavuudesta sekä tietenkin tuloksista.

”Työskentely Tekirin kanssa on ollut joustavaa ja onnistuimme jo hektisen kampanjatyön ohella kehittämään markkinointiviestintämme tuloksellisuutta kokonaisvaltaisesti. Jatkuvan yhteistyön kautta uskomme pystyvämme entistä suunnitelmallisempaan viestintään”, toteaa Ammattiliitto Pron viestintäjohtaja Jaana Aaltonen.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

initial image

Nico La Fiura

Johtava konsultti
+358 41 544 2798
nico@tekir.fi