Toimiva sisäinen viestintä eli työyhteisöviestintä on yksi tärkeimmistä hyvän työntekijäkokemuksen rakentajista. Toimiva viestintä luo luottamusta, yhteisöllisyyttä, arvostusta ja osallisuutta ja sitä kautta tehokkaita, sitoutuneita ja tyytyväisiä työntekijöitä. Työntekijäkokemus taas vaikuttaa suoraan asiakaskokemukseen ja sitä kautta suoraan tulokseen. Työntekijät vaihtavat työpaikkaa tällä hetkellä enemmän kuin koskaan ja sitoutuvat entistä vähemmän työnantajiinsa. Autamme rakentamaan työyhteisöön viestintäkulttuurin, joka sitouttaa ja pitää työntekijät hyvinvoivana.
Meiltä saat apua esimerkiksi muutostilanteiden läpiviemiseen. Autamme luomaan tilannekuvan viestinnän toimivuudesta ja määrittelemme kunnianhimoiset tavoitteet ja onnistumisen mittarit, joiden avulla johtamis-, työyhteisö- ja rekrytointiviestintä nostetaan uudelle tasolle.
Me luomme innostavan strategiaviestinnän avulla työyhteisölle yhteistä suuntaa ja merkitystä. Digitalisoituvassa ajassa tarvitsemme myös kasvokkaista viestintä ja dialogia luomaan yhteisöllisyyttä ja luottamusta. Valmennamme ylimmän johdon ja esihenkilöt käymään haastavakin keskustelut empaattisesti mutta itsevarmasti.
Positiivinen työntekijäkokemus heijastuu myös ulospäin: asiakkaille, potentiaalisille työntekijöille ja muille tärkeille sidosryhmille, ja työntekijäkokemus näkyy suoraan liiketoiminnan tuloksessa. Yhdessä henkilöstön kanssa toteutettu tavoitteellinen ja läpinäkyvä sisäinen vuorovaikutus on mielestämme parasta mahdollista maineen rakentamista.
Työyhteisöviestinnän nykytila-analyysi
Viestintäkulttuurin kehittäminen
Houkuttelevan työnantajakuvan rakentaminen ja rekrytointiviestintä
Innostava strategiaviestintä
Johdon ja esihenkilöiden valmennukset
Muutosjohtaminen ja viestintä muutostilanteissa
+358 40 558 2385 [email protected]
+358 50 564 2060 [email protected]
+358 50 462 6903 [email protected]