Lataa maksuton opas: Näin saat toimitukset kiinnostumaan juttuaiheestasi
Konsultit vihaavat tätä listaa. Kokosimme maksuttomaan oppaaseen viisi temppua, joilla saat median kiinnostumaan juttuaiheestasi.
– Kiinnostavat asiat löytävät tiensä ihmisten huulille aina, mutta joskus niihin tarvitaan vain uuden näkökulman pohtimista, muistuttaa viestintäkonsultti Niko Vartiainen.
Uudet mediakanavat ovat muuttaneet uutisten kulutusta, mutta silti merkittävät uutiskriteerit ovat pääsääntöisesti entisellään: toimitukset ovat kiinnostuneita aiheista, jotka ovat ajankohtaisia, merkittäviä ja riittävän montaa ihmistä koskettavia – toisaalta myös poikkeuksellisia ja kiehtovia tai paikallisesti tunteita herättäviä.
Lataa oppaamme ja kertaa ohjeet toimitusten lähestymiseen.
Mikäli kaipaat tukea näkökulmien ja sisältöjen muotoiluun tai mediaa kiinnostavien tarinoiden tunnistamiseen, mediatyön asiantuntijamme ovat apunasi. Ota yhteyttä!