Tekirin johtavat asiantuntijat tukevat organisaatiotanne silloin, kun sitä eniten tarvitsette. Ulkoistus- eli interim-palvelujemme tarkoituksena on auttaa organisaatiotanne tilanteissa, joissa tarvitsette tilapäistä viestinnän lisätukea. Asiantuntijoidemme tuki tarjoaa arkea helpottavan ratkaisun hetkelliseen resurssivajeeseen.
Ulkoistuspalvelumme kattavat tuen monenlaisiin tilanteisiin. Tarjoamme apuamme muun muassa organisaatio- ja henkilöstömuutoksiin, kriisitilanteisiin ja strategiaviestintään. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme menestymään sellaisissakin tilanteissa, joissa organisaation omat resurssit ovat tilapäisesti riittämättömät.
Olemme toimineet ulkoistettuna tukena niin Suomen suurimmille yrityksille kuin pienemmille perheyrityksillekin. Meillä on tälläkin hetkellä asiakkuuksia, joissa työskentelee ulkoistettuna useampia erilaisen kokemustaustan omaavia Tekirin asiantuntijoita. Tämä on hyväksi havaittu toimintamalli esimerkiksi silloin, kun asiakkaalla on samanaikaisesti tarvetta strategiselle viestinnän johtamiselle ja operatiivisemmalle tuelle.
Tekirin asiantuntijoiden määräaikainen interim-tuki viestinnän tilapäiseen resursointiin voidaan toteuttaa joko kokoaikaisena tai kuukausittain sovittavilla kiinteillä tuntimäärillä. Tekir on täyden palvelun viestintätoimisto – asiakasorganisaatio voi käyttää sovitun tuntimäärän kaikkiin Tekirin tarjoamiin viestinnän palveluihin.
Ulkoistussopimuksessa asiakasorganisaatiolle nimetään yksi tai useampi ulkoistettu viestinnän asiantuntija. Nimettyjen yhteishenkilöiden lisäksi asiakasyrityksellä on käytössään Tekirin noin 40 asiantuntijan joukko erilaisia viestinnällisiä tarpeita ja tilanteita varten. Ulkoistukseen kuuluvat tehtävät sovitaan etukäteen asiakasorganisaation ja Tekirin kesken, ja niitä tarkennetaan asiakkaan tarpeiden mukaisesti ulkoistuksen aikana. Osapuolet myös arvioivat työsuorituksen laatua säännöllisesti.
Ulkoistusjärjestelyssä sovelletaan rinnakkaista direktio-oikeutta siten, että asiakasorganisaation tehtävissä Tekirin asiantuntija vastaa asiakkaan edustajalle. Muissa tehtävissään ja yleisissä työsuhteeseen liittyvissä asioissa hän vastaa Tekirille. Asiantuntijamme sitoutuvat asiakasorganisaation vaatimaan luottamuksellisuuteen.
Toimittajat kääntyvät usein haastateltavia etsiessään ilmeisimmän ja helpoimman vaihtoehdon puoleen....
Miksi muutostilanteissa kannattaa välillä pitää tauko? Viimeisten vuosien ajan keskustelu tekoälystä...