Rakensi kampanjan konseptin
Loi uuden brändi-ilmeen
Suunnitteli ja toteutti sisältöjä eri kanaviin
Vastasi kampanjan vaikuttajayhteistyöstä
Tuki VaLa ry:tä sidosryhmien viestinnässä
Tekojen tiistai näkyi ja kuului päivän aikana niin tv:ssä, radiossa kuin perinteisessä- ja sosiaalisessa mediassakin. Twitterissä #TekojenTiistai oli koko päivän ajan yksi puhutuimpia aiheita. Mukaan lähti yli 70 hyväntekeväisyysjärjestöä sekä kymmeniä yrityksiä. Järjestöjen ilmoittamat keskimääräiset lahjoitukset päivän aikana nousivat melkein 8000 euroon. Tämän lisäksi eri hyväntekeväisyysjärjestöt saivat merkittävästi lisää näkyvyyttä omalle työlleen.
Vastuullinen lahjoittaminen ry koordinoi Giving Tuesday lahjoitustapahtuman tuomista Suomeen.
Tekir toimi kampanjan rakentamisessa kokonaisvaltaisena viestinnänkumppanina.