Strategia antaa yritykselle suunnan ja liiketoiminnalle tavoitteet, eikä yhdenkään yrityksen tai yhteisön johto voi saavuttaa tavoitteitaan yksin. On saatava henkilöstö, asiakkaat ja muut tärkeät sidosryhmät mukaan muutokseen. Sidosryhmien luottamusta rakennetaan kaikissa kohtaamisissa, joka päivä. Kokonaisvaltaisen luottamuksen rakentamiseksi strategisten linjausten ja toiminnan on oltava selkeitä ja niihin liittyvän viestinnän ennakoivaa, läpinäkyvää ja jatkuvaa. Tätä kautta viestinnällä on vaikutusta myös viimeiselle riville.
Monet toimialat ovat isojen muutosten keskellä: on osattava luopua vanhasta ja luoda rohkeasti uutta liiketoimintaa. Muutokset ovat nopeampia kuin yrityksen strategiaprosessi. Tavoitteita on tarkistettava kesken matkan, ja strategiaa on muutettava vauhdissa. Tässä muutoksessa nopea, ketterä ja ymmärrettävä viestintä on entistä tärkeämpää.
Meillä on vuosien kokemus erilaisten organisaatioiden ylimmän johdon ja viestinnän tukemisesta erilaisissa muutostilanteissa. Lähtökohtamme on asiakkaan liiketoiminnan syvällinen ymmärrys, jonka eteen teemme kaikissa asiakkuuksissamme intohimoisesti työtä.
Viestintästrategia ja viestinnän suunnittelu
Strategiaviestintä
Viestinnän audiointi
Taustaselvitykset ja analyysit